Lodsejere

Lodsejere

Siderne vil blive vist i et nyt vindue.

Nærmere beskrivelse vil fremgå på stedet.

Ravning Brovandring 2012

Opdateret 15-07-2011. (Afsnittet for 2012 oprettet)

Ved tryk på billederne til højre vil der fremkomme et billede i nyt vindue i en printvenlig version af kortet. Kortet er lavet i A3 format.

Adresselister

Ravning Brovandring 2012
Ravning Brovandring 2011 (Linket er fjernet i forbindelse med overflytning den 6. juni 2020. Der var ingen forbindelse)

Ansøgning

Ejertilladelse til færdsel i skov og passage af udyrkede arealer
Dato indtastning

Det har været nødvendig a tekniske årsager at opbygge skemaet så det udfærdiges af 2 omgange.

I 1. omgang skal du udfylde de tomme felter i afsnittet “Beskrivelser” og tlf nr. i afsnittet i feltet efter feltet med “lodsejer”. Brug tabulatoren til at flytte til næste felt. Det næste kan afhænge af dit system hvilke muligheder du har. I mit tilfælde vælger jeg “print dokument” og her vælger “PDF → åbn PDF i billedfremviser.

Nu skulle dokumentet gerne optræde med den tekst du tidligere har indtastet, og hvor du ikke har mulighed for at ændre noget. Herpå vælger du vælger værktøjet og vælger sådan at du kun lige har lige har logoet indenfor i venstreside og i top. I højre side skal du sørge for at felterne på siden er indenfor markeringen. I bunden skal du sørge for at teksten er inden for.

Dokument til fletning

I 2. omgang åbner du Microsoft Word dokumentet DOC fil. Denne fil består af 2 sider og er nødvendige for at få metoden til at virke korrekt. Sæt markøren øverst og gå tilbage til PDF dokumentet og kopier det tidligere markerede. Tilbage til DOC filen og vælg indsæt. Det er muligt at PDF dokumentet vises i bunden af 1. side i DOC filen. Er dette tilfældet skal du vælge PDF dokumentet og gå til wrapping af tekst. Her skal du vælge “bagved tekst (Bihind text).

Kontroller nu om afsnittet med flette tegne er placeret korrekt. Er de ikke det kan det lade sig gøre at flytte dem. Herefter skal du vælge det Microsoft Excel dokument hvor du har dataene for lodsejerne. I værkstøjsmenuen skal du vælge “mail merge manager”. I 1 vælger du “Catalog”. og i 2 vælger du det Microsoft Excel dokument hvor du har dataene på lodsejerne. Nu er det vigtigt at overskrifterne på Excel og de indtastede er nøjagtig ens. Er de ikke skal de udskiftes med de nye der fremkommer i 3 i manageren under contact.«»Disse tegn skal være henholdsvis foran og bagved flette navnene for at fungere. I 4 har du mulighed for at udvælge de ønskede lodsejere. Her skal du vælge kolonnen “OF” i Excel arket og i kolonne “sammenlign” vælg “er ikke blank” Til slut vælges i 6 “flet dokument” og får nu et dokument for hver lodsejer du har søgt og kan herefter skrive særskilt information i de tomme felter til hver enkelt lodsejer.

Oversigt

Kort 1 (Nordvest)

Kort 4 (MidtNord)

Kort 2 (Midtvest)

Kort 5 (SydMidt)

Kort 3 (Sydvest)

Kort 6 (Øst)

Adresselister

Ravning Brovandring 2012
Ravning Brovandring 2011 (filen eksisterer ikke. Skrevet 6. juni 2020)

 

Ansøgning

Ejertilladelse til færdsel i skov og passage af udyrkede arealer
Dato indtastning

Det har været nødvendig a tekniske årsager at opbygge skemaet så det udfærdiges af 2 omgange.

I 1. omgang skal du udfylde de tomme felter i afsnittet “Beskrivelser” og tlf nr. i afsnittet i feltet efter feltet med “lodsejer”. Brug tabulatoren til at flytte til næste felt. Det næste kan afhænge af dit system hvilke muligheder du har. I mit tilfælde vælger jeg “print dokument” og her vælger “PDF → åbn PDF i billedfremviser.

Nu skulle dokumentet gerne optræde med den tekst du tidligere har indtastet, og hvor du ikke har mulighed for at ændre noget. Herpå vælger du vælger værktøjet og vælger sådan at du kun lige har lige har logoet indenfor i venstreside og i top. I højre side skal du sørge for at felterne på siden er indenfor markeringen. I bunden skal du sørge for at teksten er inden for.

Dokument til fletning

I 2. omgang åbner du Microsoft Word dokumentet DOC fil. Denne fil består af 2 sider og er nødvendige for at få metoden til at virke korrekt. Sæt markøren øverst og gå tilbage til PDF dokumentet og kopier det tidligere markerede. Tilbage til DOC filen og vælg indsæt. Det er muligt at PDF dokumentet vises i bunden af 1. side i DOC filen. Er dette tilfældet skal du vælge PDF dokumentet og gå til wrapping af tekst. Her skal du vælge “bagved tekst (Bihind text).

Kontroller nu om afsnittet med flette tegne er placeret korrekt. Er de ikke det kan det lade sig gøre at flytte dem. Herefter skal du vælge det Microsoft Excel dokument hvor du har dataene for lodsejerne. I værkstøjsmenuen skal du vælge “mail merge manager”. I 1 vælger du “Catalog”. og i 2 vælger du det Microsoft Excel dokument hvor du har dataene på lodsejerne. Nu er det vigtigt at overskrifterne på Excel og de indtastede er nøjagtig ens. Er de ikke skal de udskiftes med de nye der fremkommer i 3 i manageren under contact.«»Disse tegn skal være henholdsvis foran og bagved flette navnene for at fungere. I 4 har du mulighed for at udvælge de ønskede lodsejere. Her skal du vælge kolonnen “OF” i Excel arket og i kolonne “sammenlign” vælg “er ikke blank” Til slut vælges i 6 “flet dokument” og får nu et dokument for hver lodsejer du har søgt og kan herefter skrive særskilt information i de tomme felter til hver enkelt lodsejer.